Otsikko liittyy molempiin tämän päivän aiheisiin. Eli vihdoinkin  sain valmiiksi puikoilla olleet sukat aloe vera -Stepistä! Nuo moniväriset langat ovat kivoja, koska monista väreistä huolimatta pääteltävänä on vain yhden langan päät. Mutta on se niiden neulominen kyllä aika tylsääkin, ainakin, jos tekee tällaiset täysin perussukat kuin minä tein.
223528.jpg
Ja toinen vihdoinkin  hetkauttaa luultavasti muitakin kuin minua. Eli tämä, suomeksi, lopultakin:
223532.jpg
Monen monta kertaa olen ravannut Akateemisessa katsomassa, joko tämän saisi. Eilen vihdoin onnisti! Junamatkalla Hki-Tku tuli lukaistua suurin osa tekstiosiosta (opin muuten monta juttua, jotka olen ennen virkannut väärin) ja suunniteltua, mitä kaikkea haluan tehdä. Kivoja huiveja, yksi huippuihana laukku ja monta muutakin kivaa ideaa. Hyvä kirja, tämän jälkeen ehkä harkitsen ostavani sen samaiseen sarjaan kuuluvan neulonta-aiheisen kirjankin, vaikka aiemmin sen ostaminen ei ole tuntunut tarpeelliselta. Kuitenkin blogeja selaillessa aina siellä täällä törmää johonkin kivaan, mikä on juuri Stitch'n Bitch Neulojan käsikirjan mukaan tehty...
Ennen kaikkia virkkaushaaveita kuitenkin aion tehdä loppuun eilen aloittamani Saunasukat. Olen monta kertaa suunnitellut kokeilevani tuota mallia, mutta nyt vasta todella aloitin.